ارسال به دیگران پرینت

شهادت مامور پلیس

حمله ناجوانمردانه| شهادت یک مأمور پلیس دیگر | اشرار مسلح به خودرو حمله ور شدند

یکی از مأموران جان برکف پلیس سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

حمله ناجوانمردانه| شهادت یک مأمور پلیس دیگر | اشرار مسلح به خودرو حمله ور شدند

سیستان و بلوچستان حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.

سردار "احمد طاهری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 21:48 شب گذشته خودروی شخصی سرگرد "عباس راه انجام "، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور " ایرانشهر به دلگان" بود مورد شناسایی اشرار مسلح قرار می گیرد.

وی افزود: اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه ای با سلاح کلاش به سمت خودروی این مأموران جان برکف پلیس استان شلیک و از صحنه متواری می شوند.

 

بیشتربخوانید:

زورگیری برای گرفتن جشن عروسی

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی سرگرد راه انجام  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر محترم وی نیز مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل گردید.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام . اطلاعات جملگی شدیدا برخورد کنند

    • زهرا ارسالی در

      لعنت خداوند بر دشمنان کور دل انشالله همه این اشرار به درک واصل شوند .خداوند این شهید بزرگوار را با شهدا کربلا محشور فرماید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه