ارسال به دیگران پرینت

سرنوشت حسین عبدالباقی

سرنوشت عجیب مدیر ساختمان متروپل | حسین عبدالباقی دقیقا کجاست؟ | چرا مردم باور نمی کنند مقصر اصلی متروپل کشته شده؟

رسانه ها به سرنوشت حسین عبدالباقی و عدم باور مردم به کشته شدن مقصر اصلی متروپل پرداختند.

سرنوشت عجیب مدیر ساختمان متروپل | حسین عبدالباقی دقیقا کجاست؟ | چرا مردم باور نمی کنند مقصر اصلی متروپل کشته شده؟

روزنامه شرق نوشت: به دنبال فاجعه‌ی تلخ  متروپل و مرگ تعدادی از هموطنان زیر آوار ساختمان، کاربران رسانه‌های اجتماعی همراهی گسترده‌ای با مردم آبادان کردند و این امر به مهمترین موضوع رسانه‌های اجتماعی در روزهای گذشته تبدیل شد.

تنوع و گستردگی مخاطبانی که راجع به سرنوشت عبدالباقی نوشته‌اند، این اجازه را به ما می‌دهد تا بتوانیم این نظرات را به عموم جامعه و مردم تعمیم دهیم. 

به‌نظر می‌رسد که بسیاری از مردم روایت رسانه‌های رسمی راجع به سرنوشت عبدالباقی را باور نکرده‌اند. آن‌ها بر اساس تجربه‌هایش پیشین و نفوذ و روابطی که عبدالباقی داشته، قبول ندارند که او مرده است.

عجیب‌تر آن که به طور مشترکی مخاطبان فارس و بی‌بی‌سی فارسی حدس می‌زنند که او به کانادا فراری داده شده است.

 

بیشتربخوانید:

ازدواج غم انگیز و دفن مریم و رامین زیر آوار متروپل | دو عاشق در آغوش هم جان باختند | متروپل به مریم و رامین هم رحم نکرد + ویدیو وداع با مریم و رامین

 

پرلایک‌ترین کامنت‌های خبرگزاری فارس در این خصوص عبارت است از: «متهم گریخت»، «خسته نشدید از این همه اخبار متناقض» و «بسه دیگه این همه دروغ».

این بی‌اعتمادی گسترده به روایت رسانه‌های رسمی که حالا به مخاطبان خبرگزاری فارس نیز رسیده زنگ خطر جدی برای رسانه‌ها، مسئولین و سیاستگذاران رسانه‌ای کشور است. 

پیش از این نیز در گزارش دیگری راجع به تعطیلی هفته گذشته تهران به دلیل آلودگی هوا، همین یافته‌ها دیده شد. مردم فراموشکار نیستند و عملکرد مسئولین و رسانه‌ها را به‌خاطر می‌سپارند. 

وقتی رسانه‌های رسمی به نقل از مقامات خبر بازداشت فردی را می‌دهد و روز بعدش اعلام می‌کنند که آن فرد زیر آوار مرده است، طبیعی است که مردم نه این خبر، که سایر اخبار مرتبط با این موضوع را نیز باور نکنند. بازسازی این ضرباتی که به اعتماد عمومی وارد می‌شود بسیار دشوار است.

منبع : شرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهیار ارسالی در

      چون نمرده فرار کرده رفته دبی

    • ناشناس ارسالی در

      بخاطر حفظ ابروی نظام چرا بعضی نمیخواهند جان
      بدهند ؟

    • ناشناس ارسالی در

      داستان وحکایت متروپل عبرتی بزرگ برای ایندگان است که جان وکاروتلاش وسرمایه ووقت هزاران انسان دریک لحظه در یک اشتباه محاسباتی در سهل انگاری درغرور وخود محوری در به حساب نیاوردن نظر وسخنان وجدانهای بیدار در زمانی که جنگ نبود حوادث طبیعی نبود این چنین خاکستر شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه