ارسال به دیگران پرینت

شکستن درختان و سقوط اجسام شهر تهران

معضل جدید شهر تهران | هشدار سازمان مدیریت بحران در هنگام شکستن درختان و سقوط اجسام

سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شکستن درختان و سقوط اجسام شهر تهران هشدار داد.

معضل جدید شهر تهران | هشدار سازمان مدیریت بحران در هنگام شکستن درختان و سقوط اجسام

هشدار سازمان مدیریت بحران: مراقب شکستن درختان و سقوط اجسام باشید

سازمان مدیریت بحران شهر تهران به دلیل پیش‌بینی وزش باد شدید در عصر امروز- شنبه 31 اردیبهشت- به شهروندان هشدار داد تا مراقب سقوط اجسام و شکستن درختان در سطح شهر باشند و از رفت و آمد بی‌مورد در فضای باز پرهیز کنند.

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای به دلیل وزش ﺑﺎد ﺷﺪﯾﺪ و ﮔﺎﻫﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺪﯾﺪ در بعد از ظهر امروز - شنبه ۳۱اردیبهشت- هشدار (سطح نارنجی) صادر کرد.

پدرام قودجانی، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به ﺷﮑﺴﺘﻦ درﺧﺘﺎن ﻓﺮﺳﻮده، آﺳﯿﺐ ﺑﻪ ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻣﻮﻗﺖ، ﺳﻘﻮط اﺟﺴﺎم، ﻧﻔﻮذ و ﮔﺴﺘﺮش ﮔﺮد و ﻏﺒﺎر اﻧﺘﻘﺎﻟﯽ ﻏﺮﺑﯽ و همچنین اﺣﺘﻤﺎل ﺗﺎﺧﯿﺮ در ﭘﺮوازﻫﺎ به دلیل وزش شدید باد هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

 

او در این رابطه توضیح داد: ﻣﺴﺘﺤﮑﻢ ﮐﺮدن ﭘﻮﺷﺶ ﮔﻠﺨﺎﻧﻪ‌ﻫﺎ و ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻣﻮﻗﺖ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ، پرهیز از ﭘﺎرک ﺧﻮدرو در ﮐﻨﺎر درﺧﺘﺎن ﻓﺮﺳﻮده و ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن‌های ﻧﯿﻤﻪ ﮐﺎره، ﺗﺮدد نکردن در ﮐﻨﺎر ﺳﺎزه‌ﻫﺎی ﻧﯿﻤﻪ ﺗﻤﺎم، ﭘﺮﻫﯿﺰ از ﭘﺮواز ﺑﺎ ﮔﻼﯾﺪر و ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﻫﺎی ﺳﺒﮏ باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

براساس گفته قودجانی «بهتر است شهروندان از ﻗﺮار ﮔﺮفتن ﮐﻮدﮐﺎن، ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و اﻓﺮاد دارای بیماری‌های ﺗﻨﻔﺴﯽ در ﻓﻀﺎی ﺑﺎز و از ﺳﻔﺮﻫﺎی ﻏﯿﺮ ﺿﺮوری پرهیز کنند.»

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه