ارسال به دیگران پرینت

تصویب قانون بی سابقه در پارلمان تایوان برای حمایت از حیوانات

تایوانی ها گام تازه ای در حمایت از حیوانات برداشتند پارلمان تایوان قانون ممنوعیت کشتن سگ‌ها و گربه‌ها برای خوردن را تصویب کرد و برای آزار حیوانات تا سقف ۶۵ هزار دلار جریمه نقدی و دو سال زندان در نظر گرفت

تصویب قانون بی سابقه در پارلمان تایوان برای حمایت از حیوانات

۵۵آنلاین :

تایوان اولین کشور در شرق آسیاست که خوردن گوشت سگ و گربه را غیرقانونی می‌کند.

ونگ یومین، نماینده پارلمان تایوان که از حامیان اصلی تصویب این قانون است به خبرگزاری مرکزی تایوان گفته است: "این نقطه عطفی برای تایوان است تا به یک کشور دوستدار حیوانات تبدیل شود."

این قانون که به عنوان اصلاحیه‌ای بر قوانین حمایت از حیوانات در تایوان تصویب شده، برای آزار حیوانات تا سقف ۶۵ هزار دلار جریمه نقدی و دو سال زندان در نظر گرفته است.

آزار حیوانات در این قانون هر گونه عمل عامدانه‌ای تعریف شده است که منجر به درد و رنج شدید جسمی حیوانات شود یا جراحتی شدید به اعضای بدن آنها وارد کند.

اصلاحیه قانون حمایت از حیوانات که در پارلمان تایوان به تصویب رسیده است، صریحا خرید و فروش و مالکیت سگ و گربه را به منظور مصرف گوشت آنها ممنوع کرده است.

این قانون همچنین رانندگان خودرو و موتورسواران را از دواندن سگ‌ها با قلاده به دنبال وسیله نقلیه منع کرده است.

پیش از این خوردن گوشت سگ در تایوان رواج زیادی داشت، اما در سال‌های اخیر که حیوانات خانگی به عنوان عضوی از خانواده در این کشور در آمده‌اند، مصرف گوشت سگ و گربه نیز کاهش یافته است.

تسای اینگ ون، رییس جمهور تایوان، سال گذشته سه سگ راهنمای پیر را به سرپرستی پذیرفت. خانم تسای از دو گربه هم نگهداری می‌کند.

منبع : ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه