ارسال به دیگران پرینت

بهروز افخمی به عوامل سریالش سیر می داد تا کرونا نگیرند!

شهین تسلیمی، بازیگر سریال «رعد و برق» در مصاحبه ی جدید خود گفته بهروز افخمی به عوامل سریال سیر می داد تا کرونا نگیرند.

بهروز افخمی به عوامل سریالش سیر می داد تا کرونا نگیرند!

بهروز افخمی ، کارگردان مشهور سینما و تلویزیون، که از زمان شیوع کرونا با اظهار نظرهای عجیبش درباره ی این بیماری بارها خبرساز شده است، برای جلوگیری از ابتلای عوامل سریال جدید خود «رعد و برق» نیز دست به روش عجیبی زده است.

 

در بخشی از این مصاحبه از شهین تسلیمی سؤال شد با توجه به اعتقاد نداشتن بهروز افخمی به استفاده از ماسک و رعایت نشدن این مسأله در هنگام ساخت سریال، آیا عوامل کار نگرانی ای در خصوص ابتلا به بیماری کرونا نداشتند که وی در پاسخ گفت:

«ما وقتی می‌رویم سرکار و جلوی دوربین هستیم، نمی‌توانیم ماسک داشته باشیم پس قاعدتاً ماسک نمی‌زنیم. بعضی مکان‌ها فضای بسته‌ای دارد اما سریال «رعد و برق» بیشتر در محیط باز و فضای بیرون تصویربرداری می‌شد. آقای افخمی هم نگفته بودند که ماسک نزنید، این سوء تفاهمی بود که پیش آمد و خود ایشان هم می‌گفتند. تولید سریال تقریباً یک سال و نیم طول کشید و در زمان شیوع کرونا تصویربرداری شد، خدا را شکر هیچ کدام از عوامل کرونا نگرفتند و همه صحیح و سالم بودند. نکته‌ای که می‌گویم ممکن است به نظر مخاطبان شما مسخره بیاید اما آقای افخمی از نظر تغذیه خیلی به بچه‌ها می‌رسیدند و هنگام ناهار و شام، یک کاسه سیر جلوی بچه‌ها می‌گذاشتند که بخورند. سیر آنتی بیوتیک دارد، این بیماری هم ویروسی و عفونی است؛ بنابراین سیر از بیماری جلوگیری می‌کند و عفونت را از بین می‌برد. من که عقیده‌ام این است، چون عوامل سیر می‌خوردند و تغذیه‌شان خوب بود، مقاومت بدنشان بالا بود.»

سریال «رعد و برق» جدیدترین ساخته ی بهروز افخمی، که در آن به موضوع پیامدهای سیل ویرانگر سال ۹۸ در استان های مختلف کشور پرداخته شده، برای پخش در ماه رمضان امسال از شبکه پنج سیما درنظر گرفته شده بود اما به دلیل سنگینی پروژه، در زمان تعیین شده به آنتن نرسید و به همین دلیل از کنداکتور ماه رمضان ۱۴۰۰ شبکه پنج حذف شد. گفته شده این سریال احتمالاً پس از پایان ماه رمضان پخش خواهد شد.

اما بهروز افخمی پیش از این نیز بارها با عقاید و صحبت های عجیبش درباره ی بیماری کرونا جنجال آفرین شده است.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا شفاش بده. هنگام زایمان خانمش تشریف برد کانادا ،چرا ایشون را وادار نکرد در خانه بمانند و توسط مامای سنتی زایمان کنند!؟ مردم را چی فرض کرده!؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه