ارسال به دیگران پرینت

استاندار تهران:

شهروندان جشن نیمه شعبان را در منازل برگزار کنند

انوشیروان محسنی بندپی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به توصیه ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت از مردم شریف استان انتظار می‌رود که امسال جشن نیمه شعبان را بدون تجمع در مکان های عمومی و صرفا در کنار اعضای خانواده به نحو مناسب برگزار کنند.

شهروندان جشن نیمه شعبان را در منازل برگزار کنند

استانداری تهران: استاندار تهران اعلام کرد: برای پیشگیری از ویروس کرونا از شهروندان می‌خواهم جشن نیمه شعبان را بدون تجمع و در منازل برگزار کنند.

 انوشیروان محسنی بندپی شامگاه شنبه در این باره گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به توصیه ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت از مردم شریف استان انتظار می‌رود که امسال جشن نیمه شعبان را بدون تجمع در مکان های عمومی و صرفا در کنار اعضای خانواده به نحو مناسب برگزار کنند.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تاکیدات وزارت بهداشت درمان و آمزش پزشکی از هرگونه تجمعی در ایام اعیاد شعبانیه پرهیز شود و شهروندان با برگزاری مراسم دعا در خانه‌های خود برای فرج صاحب الزمان (عج) دعا کنند.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط شکننده استان تهران افزود: با توجه به تغییر رنگ برخی شهرستان های استان و نگرانی از نتایج سفرهای پرشمار نوروزی، رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی ضروری است از اینرو امسال در نیمه شعبان برنامه های مولودی خوانی و جشن به صورت تجمعات‌ حضوری برگزار نشود.

استاندار تهران سپس با درخواست از شهروندان برای عدم سفر در روزهای آینده و پرهیز از دورهمی تاکید کرد: استمرار همکاری مردم و تلاش مسئولان برای مدیریت این بیماری ضروری است از اینرو از شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هر گونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

در حال حاضر وضعیت کرونایی شهر تهران به رنگ‌ نارنجی تغییر کرده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه