ارسال به دیگران پرینت

بیمارستان ایذه | تمام ظرفیت بخش‌ کرونایی تکمیل شد

رییس بیمارستان شهدای ایذه وضعیت کرونا در این مرکز درمانی را بحرانی توصیف کرد و گفت: تمام ظرفیت بخش‌ کرونایی بیمارستان ایذه تکمیل شده است.

 بیمارستان ایذه  | تمام ظرفیت بخش‌ کرونایی تکمیل شد

دکتر امرالله اورکی، اظهار داشت: ظرفیت تمام ۴۶ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای ایذه از چند روز پیش تکمیل شده‌است و مازاد بیماران مبتلا به کرونا در اورژانس این مرکز درمانی بستری هستند.

وی با بیان اینکه در حال آماده کردن یک بخش جدید برای بستری این بیماران هستیم گفت:کادر درمان بیمارستان شهدای ایذه دوران بسیار سختی را سپری می کنند.

رییس بیمارستان شهدای ایذه با بیان اینکه آمار مراجعه بیماران به این بیمارستان در هفته جاری چهار برابر هفته گذشته بوده‌است ادامه داد: برخلاف هشدارهای داده شده بازارهای نوروزی در ایذه دایر بوده و شاهد تجمع و دورهمی‌ هستیم . آمار تصاعدی بیماران کرونایی روزهای اخیر نتیجه بی توجهی مردم در روزهای منتهی به نوروز می باشد.

وی افزود: کادر درمان بیمارستان ایذه فشار زیادی را تحمل می‌کند، این حجم از مراجعه بیماران کرونایی در کنار سایر بیماران با تعداد معدودی پزشک و پرستار بر سختی کار افزوده است.

دکتر اورکی اظهار داشت:در این وضعیت انتظار مردم برای دریافت سریعترین و بهترین خدمات درمانی کمی نامعقول است، از مراجعه کنندگان به بیمارستان ایذه می‌خواهیم کادر درمان را درک کنند و برای رسیدگی به بیماران صبر و تحمل داشته باشند.

و تصریح کرد: در روزهایی که مردم بدون توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی مشغول دید و بازدید ، مسافرت و سپری کردن ایام تعطیلات در طبیعت بهاری ایذه هستند، کادر درمان و پزشکان شبانه روز مشغول خدمت رسانی‌اند و از آرامش در کنار خانواده محروم اند. از مردم تقاضا داریم در کنار کادر درمان باشند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

شهرستان ایذه با حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه