ارسال به دیگران پرینت

اتحادیه بارفروشان:

5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان مانده

میوه روی دست بارفروشان ماند. عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان با تائید این خبر گفت: بیش از پنج هزار تن میوه در میدان موجود است و کسی هم میوه نمی‌خرد.


5 هزار تن میوه روی دست بارفروشان مانده

«بار میوه روی دست بارفروشان مانده است. میوه گران است و قدرت خرید مردم ضعیف شده و مجبورند میوه را دانه‌ای بخرند.» این جمله‌ها بخشی از صحبت‌های اکبر یاوری، عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان است.

هفته گذشته بارفروشان به مردم قول دادند شنبه موز ارزان می‌شود. هر چند که موز در میادین اصلی میوه کیلویی ۱۰ هزار تومان ارزان شده است اما میوه‌فروشان در سطح شهر موز را هنوز کیلویی ۵۰ تا ۵۳ هزار تومان می‌فروشند! به گفته یاوری، میوه‌فروشان به سود صد در صدی قانع نیستند بلکه موز را با سود ۳۰۰ درصدی می‌فروشند!

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان همچنین به تجارت‌نیوز گفت: اسفند ماه سال گذشته مردم میوه می‌خریدند اما امسال بیشتر از پنج هزار تن میوه در میدان موجود است و کسی هم میوه نمی‌خرد.

فروشندگان می‌گویند میوه گران شده است و مردم میوه نمی‌خرند. اکبر یاوری هم معتقد است قدرت خرید مردم پایین آمده و حتی مردم پول خرید میوه شب عید را هم ندارند.

او به کاهش شدید قدرت خرید مردم اشاره کرد و گفت: اگر به میوه فروشی‌ها سر بزنید اشکتان در می‌آید؛ وقتی که می‌بینید شهروندان تهرانی میوه را دانه‌ای می‌خرند.

به گفته یاوری، بارفروشی که روزی پنج ماشین میوه می‌فروخت امروز در شب عید توانسته یک ماشین میوه بفروشد. علت این است که مردم از میوه‌فروشی‌ها میوه نمی‌خرند و میوه‌فروش هم از بارفروش سفارش نمی‌گیرد.

قیمت میوه شب عید

میوه شب عید چقدر است؟ عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان با اشاره به قیمت انواع میوه گفت: قیمت پرتقال خونی در میدان اصلی بین ۱۱ تا ۱۴ هزار تومان است. پرتقال تامسون مجلسی با قیمت هشت تا ۱۰ هزار تومان فروخته می‎‌شود. خیار گلخانه‌ای هفت تا هشت هزار تومان داد و ستد شد و هر کیلوگرم سیب سرخ هم با قیمت پنج تا ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مردم میوه را دانه ای میخرن. .مگر مسئولین تره بار نمیتوانن گران فروشان را جریمه کنن.یا قیمت میوه را تایین کنن. ایران بی مسئول خوابن چه کاره ان ..از عهده هیچ کاری بر نمیان. همه چی قانونی داره..ی قانونی بزارن برا میوه فروشان .بارفروشان

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا این درست هست باید ازشون نخرید تا همه میوه ها خراب بشه اینقدر گرون دست مردم ندن به قیمت واقعی توضیع کنن

    • سیدمجتبی ارسالی در

      پس ۵هزار تن میوه منظور میوه هاژ وارداتی هست . انشالله به حق محمد و ال محمد تمام این ۵ هزار تن میوه بگنده و دور ریخته بشه و هرچی دلال و واسطه مفتخور و بی غیرته به برشکستگی کامل بیفتند و دارایی هاشون کاملا از بین بره . مرگ بر قاچاقچیان و واسطه گران و دلتلان مزدور و ظالم میوه و تره بار

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه