ارسال به دیگران پرینت

فروش مرغ بسته‌بندی بالاتر از نرخ مصوب تخلف است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: واحدهای فروش و عرضه مرغ به بهانه قطعه‌بندی و بسته‌بندی مجاز به فروش این محصول با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیستند.

فروش مرغ بسته‌بندی بالاتر از نرخ مصوب تخلف است

از روابط عمومی استانداری تهران، حشمت اله عسگری روز پنجشنبه در خصوص انتشار یک خبر در فضای مجازی در خصوص تخلف عرضه و فروش مرغ قطعه بندی شده توسط برخی واحدهای صنفی گفت: این واحدها حق ندارند با این توجیه مرغ را با قیمت گزاف به مردم بفروشند.

وی توضیح داد: در بازرسی و گشت های مشترک تعزیرات در مواردی مشاهده شده که برخی واحدهای بسته بندی با قیمت چند برابر مصوب ستاد تنظیم بازار استان تهران، اقدام به فروش مرغ می کنند و توجیه آنها این است که در بازار غیررسمی با نرخ بالاتر از قیمت مصوب مرغ را خریده اند اما تاکید شد که خرید توسط این واحدها با قیمت بالاتر از مصوب عین تخلف است و برخورد می شود؛  به هیچ عنوان منظور اینجانب خرید مرغ بالاتر از قیمت مصوب توسط شهروندان که مصرف کنندگان نهایی این کالا هستند، نبوده است.

 قیمت مرغ در چند وقت اخیر در بازار آزاد بالا رفته و متولیان امر برای کنترل قیمت اقدام به عرضه مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در مراکزی مثل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران کرده اند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه