ارسال به دیگران پرینت

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

تکمیل ظرفیت ICU بیمارستان طالقانی آبادان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل بخش ویژه بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، گفت: ظرفیت درمان آبادان بیش از این نمی‌تواند پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا باشد.

تکمیل ظرفیت ICU بیمارستان طالقانی آبادان

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طبق پیش‌بینی‌ها و به دلیل عدم رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف و برخی از ادارات و عدم همراهی برخی از مسئولان، وارد پیک تمام عیار بیماری کووید – ۱۹ شده‌ایم.

 وی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت بخش عادی و تمام ظرفیت بخش ویژه بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تکمیل شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این بیم می‌رود که مجبور شویم از ظرفیت دیگر بیمارستان‌های شهر برای پذیرش بیماران استفاده کنیم.

سلمان‌زاده با بیان اینکه تنها راه علاج بیماری پیشگیری از ابتلا به بیماری است، گفت: ظرفیت درمان آبادان بیش از این نمی‌تواند پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا باشد بنابراین عاجزانه از مردم درخواست می‌کنیم با ما همراهی کنند.

وی ادامه داد: مشاهده افرادی بدون ماسک بسیار جای تعجب دارد. حضور مردم در تجمعات و در مراسم بسیار خطرناک است و می‌توان نام این مراسم را مراسم مرگ گذاشت. کاش مردم می‌دانستند حضور در چنین مراسمی ممکن است چه عواقبی برای خود و خانواده‌هایشان پیش بیاورد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرها احتمالا از این به بعد محدودیت‌های شدیدی اعمال شود.

سلمان‌زاده تصریح کرد: کنترل کرونا تنها وظیفه وزارت بهداشت نیست و همه مسئولان باید پای کار بیایند اما متاسفانه شاهد برگزاری مراسم و تجمعات توسط برخی از مسئولان بوده‌ایم و جای تاسف دارد که در این شرایط بر خلاف منویات مقانم معظم رهبری رفتار شود.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان در اعمال محدودیت‌ها و برخورد با کسانی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند با ما همکاری و همراهی کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه