ارسال به دیگران پرینت

احتمال وقوع گرد و غبار برای جنوب و مرکز خوزستان پیش بینی می شود.

برای ساعاتی از بعدازظهر امروز به علت وزش باد به نسبت شدید در آبادان، شادگان، بستان و نواحی از مرکز استان احتمال گرد و غبار پیش بینی می شود.

احتمال وقوع گرد و غبار برای جنوب و مرکز خوزستان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال وقوع گرد و غبار در مرکز و جنوب خوزستان، به دلیل وزش باد شدید، از روز جمعه پیش بینی می شود.

هواشناسی خوزستان، محمد سبزه زاری افزود: برای ساعاتی از بعدازظهر امروز به علت وزش باد به نسبت شدید در آبادان، شادگان، بستان و نواحی از مرکز استان احتمال گرد و غبار پیش بینی می شود.

وی افزود: در بررسی نقشه های پیش یابی با ورود سامانه ناپایدار به خوزستان به تدریج شاهد افزایش ابر و از اواخر امشب تا اواخر یکشنبه به تناوب شاهد رگبار و رعد و برق و تند باد لحظه ای و وزش باد متوسط به ویژه در مناطق شمالی ، شمال شرقی و شرقی خوزستان خواهیم بود.

سبزه زاری اضافه کرد: بارش در ارتفاعات خوزستان به شکل برف خواهد بود و در این مدت شمال خلیج فارس مواج و طی ساعاتی همراه با رگبار و رعدوبرق است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان همچنین گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای هوا در خوزستان در بهبهان با ۲۷.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دمای استان در دهدز با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

وی افزود: در این مدت دمای اهواز حداقل ۱۳.۷ درجه و حداکثر ۲۶.۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه