ارسال به دیگران پرینت

درباره موج چهارم کرونا هشدارها تاثیر دارد؟

در روزهای اخیر هشدارها درباره موج چهارم کرونا در کشور افزایش یافته است.

درباره موج چهارم کرونا هشدارها تاثیر دارد؟

در یک نظرخواهی از مخاطبان خود سوال کرد:« به نظر شما اعلام این هشدارها از سوی مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان چقدر تاثیرگذار است؟ آیا این هشدارها مراقبت و دقت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی را در شهروندان افزایش داده است؟»

بسیاری از کاربران معتقد بودند که هشدارها در این زمینه تاثیرگذار است و حتی لازم است که بیشتر از همیشه هشدار داده شود اما در عین حال  کاربرانی هم معتقد بودند ایت هشدارها تاثیری ندارد و خیلی از شهروندان حساسیت‌های خود را از دست داده‌اند.

کاربری نوشته است:« تاثیر داره ولی مردم هم از قرنطینه خسته شده‌اند وبهتر است زندگی با ملاحظه تبلیغ شود.»

یکی از مخاطبان هم گفته:« وقتی شرایط قرمز شد و مردم کاسبی خود را در شب عید از دست دادند تازه می فهمند که چرا باید به اخطارهای مسئولین گوش می دادند.»

کاربری هم به قانون‌گذاری و استفاده از پلیس برای اجرای محدویت‌ها اشاره کرده و نوشته است:« از اول کرونا هی نظر سنجی در مورد تاثیر هشداردهی! وقتی می بینید هشدار تاثیری نداره باید به نیروی نظامی و انتظامی متوسل شد برای قرنطینه صحیح و اجرای صحیح پروتکل مثل نیوزلند ، تایلند ، تایوان ، چین ،.... ! مردم اصلا رعایت نمیکنن...»

یک نفر هم پیشنهاد داده است:« باید سختگیری بیشتر بشه همین کشور ترکیه رو ببینید کسی جرات نمیکنه بدون ماسک بیاد بیرون .لطفا روی مترو و جاهای سربسته مثل بانک بیشتر کار کنید .»

با این حال بسیاری از مخاطبان همچنان به تکرار و تاکید روی هشدارها معتقد بودند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه