ارسال به دیگران پرینت

حوادث | قتل با انگیزه سرقت در شمال تهران

قتل پسر جوان در شمال تهران سناریوی یک جنایت معمایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد. کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه سرقت از دفتر فنی پسر جوان شدند و احتمال می رود که سارقی برای سرقت وارد دفتر شده و قصد داشته تا به طبقه بالا برود و از خانه ویلایی سرقت کند که مقتول با حضور در دفتر متوجه سارق شده و در صحنه درگیری با ضربات چاقو سارق به قتل رسیده است.


 حوادث | قتل با انگیزه سرقت در شمال تهران

قتل پسر جوان در شمال تهران سناریوی یک جنایت معمایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

 ساعت 10:20 دقیقه شامگاه جمعه 19 دی امسال ماموران کلانتری 123 نیاوران از به قتل رسیدن پسر جوانی در دفتر کاری اش به بازپرس کشیک قتل خبر دادند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با تیم تشخیص هویت و بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات و بررسی صحنه جرم پای در محل گذاشتند.

محل جنایت خانه ای ویلایی و 2 طبقه که در طبقه دوم پسر جوان همراه مادر و برادرش زندگی می کند و طبقه اول ساختمان نیز دفتر فنی پسر جوان است که جوان 36 ساله در وسط سالن دفتر کارش هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته بود.

قتل با انگیزه سرقت در شمال تهران

برادر کوچک قربانی جنایت در تحقیقات به ماموران گفت: برادرم در دفتر کارش بود و مادرم با توجه به اینکه چراغ های زیادی در حیاط خانه روشن بود چند باری برادرم را صدا زد که چراغ های اضافی را خاموش کند اما جواب نشنید به همین خاطر مادرم از من خواست تا به حیاط بروم و چراغ ها را خاموش کنم و پیگیر برادرم شوم.

وی افزود: وقتی به طبقه اول رفتم با برادرم که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدم و در ادامه با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما وقتی امدادگران اورژانس در محل حضور پیدا کردند از مرگ برادرم خبر دادند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه سرقت از دفتر فنی پسر جوان شدند و احتمال می رود که سارقی برای سرقت وارد دفتر شده و قصد داشته تا به طبقه بالا برود و از خانه ویلایی سرقت کند که مقتول با حضور در دفتر متوجه سارق شده و در صحنه درگیری با ضربات چاقو سارق به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا از خانواده پسر جوان تحقیقات آغاز شود تا مشخص شود کسی با این خانواده خصومت داشته یا نه و در ادامه دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جرم مورد بازبینی قرار گیرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه