ارسال به دیگران پرینت

آغاز به کار ناوگان اتوبوسرانی ویژه بانوان در پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از آغاز به کار ناوگان ویژه بانوان شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در پرمسافرترین خط اتوبوسرانی پایتخت خبر داد.

آغاز به کار ناوگان اتوبوسرانی ویژه بانوان در پایتخت

محمود ترفع با اعلام اینکه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید، علاوه بر کمک به رعایت فاصله‌گذاری، در افزایش آرامش و راحتی بانوان نیز مؤثر است، افزود: ورود ناوگان ویژه بانوان و جابه‌جایی بخشی از مسافران این خطوط پرتراکم توسط آن، در کاهش تعداد مسافرانی که از هر دستگاه اتوبوس استفاده می‌کنند نیز مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در ساعات اوج تردد صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ناوگان ویژه بانوان در توزیع مسافران و کاستن از حجم آن در ایستگاه‌ها و کاهش تراکم مسافر در ساعات پیک، مؤثر بوده و تا زمانی که به خدمات این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها نیاز باشد و شهروندان از این طرح استقبال کنند، آنها به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه بانوان بخش قابل توجهی از مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشکیل می‌دهند و در جهت آسایش و رفاه حال عموم شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: بانوان برای استفاده از این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و نیز آقایانی که از این مینی‌بوس‌ها استفاده می‌کنند، نباید کرایه اضافه‌تر یا هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه