ارسال به دیگران پرینت

رشد 15 درصدی افراد معیشت بگیر کمیته امداد

وی همچنین از رشد ۱۵ درصدی افراد معیشت بگیر و چند خدمتی تحت پوشش کمیته امداد در ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار و ۴۰۰ نفر از محرومان ساوه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

رشد 15 درصدی افراد معیشت بگیر کمیته امداد

رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون شمار خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی ۳۴ درصد افزایش یافت.

«عباس محمدی هزاوه» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و کنونی کمیته امداد شهرستان ساوه که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: اکنون چهار هزار و ۸۲ خانوار شهرستان ساوه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

وی همچنین از رشد ۱۵ درصدی افراد معیشت بگیر و چند خدمتی تحت پوشش کمیته امداد در ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار و  ۴۰۰ نفر از محرومان ساوه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گفته محمدی، طرح شجره طیبه برای نخستین بار در شهرستان ساوه اجرا شد که در قالب آن ۶ هزار اصله درخت مثمر با همکاری کشاورزان پلاک کوبی شد و درآمد محصولات تولیدی نیز در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)  ساوه اظهار داشت: اجرای طرح کاروان زکات مستحبی، کسب هفت رتبه برتر در مسابقات قرآن و همچنین رتبه نخست کاریابی در کشور از جمله دستاوردهای مجموعه کمیته امداد این شهرستان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه درآمد کمیته امداد ساوه نسبت به ۲ سال گذشته  حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است که این دستاورد با مشارکت مطلوب خیران و مردم در راستای رفع محرومیت محقق شد.

محمدی افزود: اکنون ۲۰ مرکز نیکوکاری در شهرستان ساوه فعالیت دارند و کمیته امداد در حوزه درآمدی طرح اکرام ایتام نیز ۵۰ درصد ارتقای عملکرد داشته است.

فرماندار ساوه نیز گفت: مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که مسئولیت ودیعه و خدمت به نظام و مردم اصل اساسی انقلاب است.

«علی میرزایی» بیان کرد: استفاده و بهره‌برداری درست از امکانات و توفیق خدمتگزاری نکته مهمی است که باید در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

وی اظهار کرد: شرایط کنونی کشور و تحقق هدف افزایش کارآمدی نظام بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در مسئولیت‌ها را می‌طلبد.

 میرزایی گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف کمیته امداد افراد محروم است،  مردم به این نهاد اعتماد دارند و خیرات و نذورات خود را برای کمک به محرومان در اختیار این مجموعه قرار می‌دهند.

به گفته او پاکدستی، انضباط مالی و رعایت شئونات و تکریم خانواده‌های محروم از مواردی است که باید در فعالیت‌های کمیته امداد مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ساوه با تاکید بر ضرورت اشتغالزایی برای محرومان، ادامه داد: شهرستان ساوه به لحاظ موقعیت می‌تواند یکی از مجریان برتر طرح‌های کمیته امداد باشد و تحقق این هدف نیازمند کار جهادی است.

در این مراسم از خدمات عباس محمدی هزاوه قدردانی شد و حکم حسین ذبیحی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ساوه ابلاغ شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه