ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی شورای شهر تهران:

‏ تابلوی ⁧ شجریان | جعل دوگانه ⁧ شجریان⁩ یا ⁧ شهدا⁩ برای چیست؟!

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تابلو خیابان استاد شجریان نوشت: خود من فرزند ⁧ شهید⁩ هستم و مى توانم احساسات و عواطف پدر ⁧ شهیداحمدی روشن⁩ را درک کنم؛ گلایه از آنان است که با تحریک احساسات پدر داغدیده این شهید عزیز، دوقطبى "شهدا-شجریان" ایجاد کرده اند.‏جعل دوگانه ⁧ شجریان⁩ یا ⁧ شهدا⁩ برای چیست؟!


‏ تابلوی ⁧ شجریان | جعل دوگانه ⁧ شجریان⁩ یا ⁧ شهدا⁩ برای چیست؟!

سخنگوی شورای شهر تهران با انتشار توئیتی نسبت به تغییر نام خیابان استاد شجریان واکنش نشان داد.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در رشته توییتی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تابلو خیابان استاد شجریان نوشت: خود من فرزند ⁧ شهید⁩ هستم و مى توانم احساسات و عواطف پدر ⁧ شهیداحمدی روشن⁩ را درک کنم؛ گلایه از آنان است که با تحریک احساسات پدر داغدیده این شهید عزیز، دوقطبى "شهدا-شجریان" ایجاد کرده اند.

‌جعل دوگانه ⁧ شجریان⁩ یا ⁧ شهدا⁩ برای چیست؟!

‌وی نوشت: اسف بارتر از عمل فیزیکى مخدوش کردن تابلوی ⁧ شجریان⁩، کار کسانى است که به چنین تقابل های دوتایی و دوقطبى سازى ها دامن می زنند و عواطف و احساسات برخى را تحریک مى کنند و شکاف هاى اجتماعى جعل مى کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران نوشت: کدام ارزش به اندازه نام و یاد شهدا، ‌مورد وفاق همه ایرانیان است؟و نیز کدام هنرمند محبوبیتى همچون شجریان در میان درصد بالایى از ایرانیان دارد؟دوگانه شهدا یا شجریان، دوگانه اى غیرواقعى و جعلى است. به عنوان نماینده همه مردم تهران در ⁧ شورا⁩، درخواست دارم ضمن پایبندى به مصوبه شورا و احترام به اقدام ⁧ شهردارى⁩ بر مبناى تصمیم شورا، به تقابل ها و دوقطبى ها دامن زده نشود.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه