ارسال به دیگران پرینت

پلیس | ادامه ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح

سرهنگ شیرانی گفت: از امروز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است.


پلیس  |   ادامه ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در سطح معابر پایتخت توضیحاتی داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو روز گذشته با توجه به اجرای آن از ساعت ۲۰ و تغییر‌ یک ساعته نسبت به روز‌های هفته قبل با همکاری و همراهی مردم به خوبی اجرا شد و شهروندان در شهر‌ها با برنامه ریزی سفر‌های خود به گونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود بازگشتند.

وی ادامه داد: تغییر در ساعت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در دو روز گذشته باعث شد سفر‌های برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل گیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ۱۴ تغییر یافته بود.

سرهنگ شیرانی افزود: از امروز نیز تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود و در صورت تردد غیر مجاز خودرو‌های شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد، تخلف توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه