ارسال به دیگران پرینت

در کمتر از ۱۲ ساعت بارش ادامه سریال آب‌گرفتگی خیابان‌ها و منازل اهواز

با شدت بارندگی از اوایل امشب در اهواز، بسیاری از مناطق و منازل این کلان‌شهر به زیر آب رفت.

 در کمتر از ۱۲ ساعت بارش ادامه سریال آب‌گرفتگی خیابان‌ها و منازل اهواز

بارش باران از صبح پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در برخی از نقاط استان آغاز شد که همچنان این بارش‌ها تا این لحظه ادامه دارد و متأسفانه همچون گذشته باعث ایجاد مشکل در رفت‌وآمدها در سطح معابر، خیابان‌ها و همچنین ورود آب به برخی از منازل شده است.

شدت بارندگی از اوایل امشب رفته‌رفته بیشتر شد و در دقایقی هم همراه با بارش تگرگ ادامه پیدا کرد و با بالا آمدن آب در بیشتر مناطق اهواز، این کلان‌شهر مجدداً دچار آبگرفتگی شد.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که شهروندان اهوازی به خبرنگار ایلنا دادند مناطق سپیدار، کوی رمضان، رسالت، کمپلو، گلستان، کیان‌آباد، شهرک آغاجاری، فاز ۲ پاداد، کیانشهر، باهنر، صد دستگاه و کوی نبوت دچار آب‌گرفتگی شدند و بسیاری از مردم را در خانه‌های خود حبس کرده است.

در بعضی از مناطق مانند باهنر، صد دستگاه و کوی نبوت، آب وارد مغازه‌ها و خانه‌ها شده و مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده است.

شهرستان کارون نیز مانند اهواز، از سیستم دفع آب‌های سطحی و شبکه فاضلاب  مناسبی برخوردار نیست و با بارندگی در این شهرستان باوجود اتصال و نزدیکی به اهواز، مردم این شهرستان هم با مشکل آب‌گرفتگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

 گفتنی است؛ بر اساس تجربه بارندگی‌های اخیر و سابقه آب‌گرفتگی‌ها در اهواز، با تداوم این بارش در ساعت‌های آینده مناطق دیگری نیز مانند شهرک دانشگاه، پردیس، بخش‌های از زیتون و کوروش و بسیاری از مناطق دیگر را باید به لیست مناطق آب‌گرفته اضافه کرد.

IMG-20201217-WA0029

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه