ارسال به دیگران پرینت

حادثه | کارگر سقوط کرده در مخزن نفت سیاه پس از 2 شبانه روز نجات یافت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تهران گفت: کارگری که به مدت دو شبانه روز در یک مخزن زیرزمینی سوخت گرفتار شده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

حادثه  |  کارگر سقوط کرده در مخزن نفت سیاه پس از 2 شبانه روز نجات یافت

عوامل ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی با اطلاع از وقوع حادثه سقوط یک فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، سریعا به محل اعزام و با تجهیز کارگاه، عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمد مشخص شد که این کارگر دو روز قبل در این تانکر سوخت زیرزمینی سقوط کرده و از آخرین توان خود برای مقابله با مرگ استفاده کرده است.

پارسا تصریح کرد: با تلاش آتش نشانان، این کارگر از عمق مخزن نجات یافته و به منظور دریافت خدمات درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد.

وی همچنین از مهار آتش‌سوزی در طبقه شهربازی مجتمع تجاری گل نرگس ورامین خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ورامین افزود: آتش‌نشانان ورامین با اطلاع از وقوع آتش سوزی در طبقات فوقانی و شهربازی مجتمع تجاری گل نرگس، سریعا به محل اعزام شده و نسبت به ایمن سازی منطقه و خروج شهروندان از این مجتمع که در مرکز شهر واقع شده، اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و فعالیت واحدهای تجاری، مهار این آتش سوزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان، پس از چند ساعت منجر به مهار این آتش‌سوزی شد.

وی گفت: خوشبختانه این آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه