ارسال به دیگران پرینت

پلیس | شناسی پارکینگ احتکار خودرو در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی یک پارکینگ و کشف ۷۴ دستگاه خودروی احتکاری به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال در غرب تهران خبر داد.


پلیس  |  شناسی پارکینگ احتکار خودرو در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردارعلی ذوالقدری روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به پارکینگ مجتمع اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۷۴ دستگاه خودروی احتکاری شامل ۷۱ دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژ و۲۰۶، ۴۰۵، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ سی کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک اس -۵ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده حدود ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک متهم که مالک پارکینگ مذکور است تا بررسی تکمیلی موضوع و شناسایی سایر محتکران، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه