ارسال به دیگران پرینت

پلیس کرمانشاه | مدلینگ هنجارشکن دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری مدلینگی که در تکیه معاون الملک اقدام به هنجارشکنی کرده بود، خبر داد.

پلیس کرمانشاه  |  مدلینگ هنجارشکن دستگیر شد

سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون الملک کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدلینگ مقابل دوربین های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا و طی روزهای گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.

وی با ابراز تاسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال هاست محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می کند.

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جزو خواسته ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می داند با چنین افرادی برخوردهای قانونی را به عمل آورد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه