ارسال به دیگران پرینت

اعمال محدودیت تردد در ورودی مازندران از سمت گیلان

از ساعت ۲۴ امشب تنها خودروهای دارای پلاک استان گیلان می توانند از خروجی شهرستان رامسر به استان گیلان بروند

اعمال محدودیت تردد در ورودی مازندران از سمت گیلان

فرماندار رامسر گفت که ورودی به مازندران از سمت استان گیلان در محدوده این شهرستان از نخستین دقایق بامداد شنبه (امشب) بر روی خودروهای غیربومی بسته می‌شود.

محمد آزاد عصر امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود که این اقدام برابر دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای مازندران صورت می گیرد و از ساعت ۲۴ امشب تمامی خودروهای دارای پلاک غیربومی از این مسیر به مازندران ممنوع است.

وی گفت : از زمان اجرای این محدودیت تنها خودرو های دارای پلاک بومی رامسر ، تنکابن و عباس آباد می توانند از مسیروهای ورودی رامسر وارد مازندران شوند و خودورها با پلاک رامسر برای خروج به سمت گیلان و خودروهای شهرستان " رودسر " استان گیلان برای ورود به رامسر باید دارای مجوز فرمانداری باشند.

فرماندار رامسر افزود : از ساعت ۲۴ امشب تنها خودروهای دارای پلاک استان گیلان می توانند از خروجی شهرستان رامسر به استان گیلان بروند.

 وی تاکید کرد : این تصمیم که دستورالعمل اجرایی مصوبه ستاد ملی کرونا است ، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می شود و تمامی نیروهای راهور و پلیس راه مستقر در ورودی های شهرستان رامسر با جدیت نسبت به اجرایی این مصوبه اقدام خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در رامسر با اشاره به شرایط نارنجی این شهرستان ، به مردم هشدار هشدار داد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشت از تردد غیر ضروری در سطح شهر هم از بامداد شنبه به صورت جدی خودداری کنند تا وضعیت این شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل نشود.

آزاد همچنین از مردم خواست با ماموران انتظامی و راهور برای اجرای هر چه بهتر این مصوبه همکاری کنند.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

این تصمیم‌ در جلسه روز شنبه، ۲۴ آبان ماه در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شد و بر اساس آن سطوح هشدار در سه مرحله نارنجی، زرد و قرمز تقسیم‌بندی شد 

این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی شود و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو خواهد شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه