ارسال به دیگران پرینت

در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایى از مجسمه زن برهنه!

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش گفت: ٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش، شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه در آن بودیم.

در جزیره کیش چه خبر است؟ / ساخت و رونمایى از مجسمه زن برهنه!

آرش منوچهری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش ، در خصوص اقدامات ضدفرهنگى که در جزیره صورت مى گیرد، گفت: در ادامه ترویج بی بند و باری و افزایش بی حجابی در جزیره کیش، ٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه بودیم.

منوچهری افزود: شرکت عمران آب و خدمات شهری، متولی ساخت این مجسمه‌ها بوده و لازم است پاسخگو باشند؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش هم اعلام کند که چرا هزینه‌های گزافى برای ساخت هیکل‌های بی ارزش و ضدفرهنگی صرف کردند و آیا این اقدام از روی غفلت صورت گرفته یا هوشمندی؟

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش بیان کرد: اگر نمی‌توانید جلوی بی بند و باری و بی حجابی در جزیره کیش را بگیرید، لااقل با ساخت چنین مجسمه هایى به ترویج مسائل ضدفرهنگی نپردازید.

وی اظهار کرد: بیت المال را صرف فعالیت‌های ضد دینی و ضد فرهنگی خود نکنید چرا که با اینکار دل خانواده‌های شهدا و بسیجیان و مذهبیون کیش را خون مى کنید. تکلیف را مشخص کنید، یا مجسمه این زن برهنه را از باغ بر مى دارید یا آن را پودر و نابود خواهیم کرد.

 

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنتشون کنه،،،

    • ساشا ارسالی در

      اینا چیه میزارید
      نمیگید تحریک میشیم🤣

    • م ارسالی در

      صبح ک میرفتم سر کار خونواده ای رو دیدم که زیر پل زندگی تو این سرما زندگی میکردن چون سرپناه نداشتن از تهران چه خبر از فقر چه خبر

    • ناشناس ارسالی در

      این فرشته است فقط آنورکسیا یا بی اشتهایی عصبی داره این شکی شده. اونم فکر کنم بخاطر گرون بودن مواد غذایی باشه

    • جاوید ارسالی در

      یا خدا، دین و ایمان بنده ویران شد. برم غسل مس میت.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه