ارسال به دیگران پرینت

سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند

دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.


 سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند

حسین ناصرخاکی روز سه شنبه ۲۹ مهرماه با اعلام خبر بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری مشکین دشت گفت: طبق گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده دستور قضایی بازداشت مسئول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

وی افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد ۳۰ سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان وجه نقد و شمش ۳۰ گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و تصریح کرد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر فرد و مسئولی که به جای خدمت به مردم مرتکب فساد شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه