ارسال به دیگران پرینت

خراسان رضوی | 13 عضو یک خانواده به کرونا مبتلا شدند

رئیس ستاد کرونای شهرستان تربت جام از ابتلای ۱۳ عضو یک خانواده به ویروس کرونا خبر داد.

 خراسان رضوی |  13 عضو یک خانواده به کرونا مبتلا شدند

مرتضی حمیدی در این باره گفت: وضعیت شهرستان خطرناک و نگران کننده است و اگر همین گونه پیش برود ظرفیتی برای پذیرش بیماران کرونایی نداریم.

حمیدی افزود: ویروس کرونا شوخی بردار نیست و ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام تکمیل شده و مسئولان باید نظارت بیشتری داشته باشند و مردم هم برای رعایت نکات بهداشتی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

روزانه یک نفر در تربت جام بر اثر کرونا فوت می کند

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام نیز گفت: از اول مهر هر شب یک بیمار کرونایی جان خود را از دست می دهد و هر بیماری که به بخش ویژه منتقل می شود احتمال زنده ماندنش خیلی ضعیف است.

محمد افکار با گلایه از مراجعه دیرهنگام همشهریان افزود: بیماران زمانی به ما مراجعه می کنند که دیگر کاری از دست ما بر نمی آید و مردم باید با کوچکترین علائم به بیمارستان مراجعه کنند تا مورد مداوا قرار گیرند.

وی ادامه داد: در کادر پزشکی کمبودی نداریم ولی این کمبود در کادر پرستاری وجود دارد و کادر درمان هم با کمبود لباس گان مواجهند و هم خسته از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان هستند.

افکار گفت: براساس ماده چهار دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا پذیرایی و توزیع نذورات در موکب ها ممنوع است.

معاون دانشکده علوم پزشکی تربت جام نیز در این خصوص گفت: از مجموع ۱۵۴۸ بیمارمبتلا به ویروس کرونا تاکنون ‌۱۳۰ نفر فوت شدند و هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی در بخش عفونی و ۱۷ بیمار بدحال در بخش ویژه بیمارستان سجادیه تربت جام بستری هستند.

محمد رحیمیان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان برگزاری نماز جمعه و مجالس عزاداری و عروسی تا اطلاع ثانوی و تغییر وضعیت ممنوع است .

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه