ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد:

بهتر است شهروندان از طریق فضای مجازی ابراز ارادت کنند

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد بیان کرد: توصیه اکید این است که افراد در مراسم تشییع پیکر و تجمع‌هایی از این قبیل شرکت نکنند؛ منتهی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمن را برای همه تجمع‌های اجباری توصیه می‌کنیم اما برای این مورد توصیه ما این است که همه سعی کنند از طریق فضای مجازی و ابزارهای غیرحضوری مراسم را دنبال کنند و ابزار ارادت داشته باشند.

بهتر است شهروندان از طریق فضای مجازی  ابراز ارادت کنند

دکتر علی بیرجندی‌نژاد اظهار کرد: شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در کشور ما در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد؛ به طوری که طی دو روز اخیر ما بیشترین میزان مرگ‌ و میر در سطح دنیا را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: اکثر شهرهای کشور در وضعیت قرمز بوده و مشهد نیز به همین شکل است؛ بنابراین ضمن اینکه احترام ویژه‌ای برای استاد شجریان قائل هستیم ولی قطعا در شرایط فعلی همه باید سعی کنند از طریق فضای مجازی، روزنامه‌ها و ابزارهایی که در اختیار دارند، ارادت خود را به ایشان ابراز کنند.

بیرجندی‌نژاد تاکید کرد: در شرایط فعلی هرگونه مراسمی که منجر به تجمع می‌شود را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم و قطعا سلامت مردم در اولویت نخست قرار دارد؛ کما اینکه در دیگر موارد نیز این دغدغه اصلی را از طرف سازمان نظام پزشکی مشهد اعلام کرده‌ایم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه