ارسال به دیگران پرینت

کلاهبرداری | دستگیری فردی که به بهانه تهیه شکر از 19 قنادی کلاهبرداری کرده

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با بهانه تهیه شکر از 19 قنادی بالغ بر 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نائین خبر داد.

کلاهبرداری    |    دستگیری فردی که به بهانه تهیه شکر از 19 قنادی کلاهبرداری کرده

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهارکرد: در پی شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی قنادی مبنی‌بر کلاهبرداری از آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نائین قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته از مالباختگان مشخص شد، فردی با مراجعه به آنها با ترفند تهیه شکر ارزان‌قیمت بالغ بر 10 میلیارد ریال دریافت کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به‌رغم اینکه فرد کلاهبردار پاسخگوی تماس‌های تلفنی خود نبوده و هیچ ردی نیز از وی وجود نداشت، اما با اقدامات هوشمندانه و جست‌وجوهای علمی و تخصصی توسط کارآگاهان مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از اقرار به بزه‌انتسابی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهارکرد: به متصدیان واحدهای صنفی توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات فریبنده افرادی که به بهانه‌های مختلف برای تهیه کالا برای آنها مراجعه می‌کنند را نخورده و اقلام موردنیاز خود را از طریق موسسات و شرکت‌های معتبر و دارای مجوز خریداری کرده و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوکی موضوع را در اسرع‌وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه