ارسال به دیگران پرینت

آتش سوزی | یک کارخانه مواد شیمیایی در اشتهارد دچار آتش سوزی شد

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به بروز آتش سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد گفت: آتش سوزی در این واحد تولیدی تحت کنترل قرار گرفته است. رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز نیز اعلام کرد که این آتش سوزی گسترده سبب مسمومیت ۲ آتش نشان شد.


 آتش سوزی    |   یک کارخانه مواد شیمیایی در اشتهارد دچار آتش سوزی شد

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به بروز آتش سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد گفت: آتش سوزی در این واحد تولیدی تحت کنترل قرار گرفته است.

علی مهدی پور شامگاه پنجشنبه در گفت وگو افزود: با هدف مهار این آتش سوزی که از غروب امروز آغاز شده تعداد زیادی خودرو آتش نشانی از اشتهارد، شهرک صنعتی کوثر، کرج و بوئین زهرا به محل اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد گفت: شرایط آتش سوزی تحت کنترل و عملیات مهار آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

مهدی پور افزود: علت آتش سوزی و میزان خسارت وارد شده هنوز مشخص نیست و پس از مهار آتش به صورت کامل و نظر کارشناسی اعلام می شود.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که آتش سوزی گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشتهارد سبب مسمومیت ۲ آتش نشان شد.

دکتر مهرداد بابایی به خبرنگار  گفت : به دنبال دریافت گزارش این آتش سوزی که از غروب امروز آغاز شده ، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان داشت: ۲ آتش نشان حادثه دیده به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بابایی گفت : تیم های آتش نشانی در حال مهار این آتش سوزی گسترده هستند.

حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی فعال ، نیمه فعال و در حال ساخت در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد.

شهرک صنعتی اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه