ارسال به دیگران پرینت

قاچاق | یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

قاچاق   |   یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تگور" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی هدفمند، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند، از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای با استفاده از عوارض طبیعی سطح زمین مخفی شده بود را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اشرار مسلح، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور، با تمام وجود از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حراست کرده و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Mehdi ارسالی در

      حتما اشنا نبوده اگه نه اونم اومده بود مصرف روزانه تهران ۴ تن تریاک در روزه . شما دو ماه یه بار ۱ تن یا دو تن میگیرید بقیه رو کی میاره ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه