ارسال به دیگران پرینت

کرونا | یک نماینده مجلس به دلیل کرونا بستری شد.

| نماینده مردم تهران در مجلس که اواخر مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود به دلیل حاد شدن بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

کرونا   |     یک نماینده مجلس به دلیل کرونا بستری شد.

الیاس نادران نماینده مردم تهران که اواخر مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد به دلیل درگیر شدن ریه و حاد شدن بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

 برای این نماینده مردم تهران در مجلس آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه