ارسال به دیگران پرینت

فردا شنبه 108 مدرسه غرب استان گلستان تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در پی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان که ۱۰۸ مدرسه را در قالب شعب اخذ رای امروز درگیر خود کرد، این دسته از مدارس فردا شنبه ۲۲ شهریور ماه تعطیل خواهد بود.

 فردا شنبه 108 مدرسه غرب استان گلستان تعطیل است

هرچند این مدارس دیروز و امروز ضدعفونی شد؛ ولی بخاطر اهمیت سلامت دانش آموزان فردا شنبه هم با مواد مخصوص بهداشتی گندزدایی و استریل خواهد شد.

وی با یادآوری ضدعفونی کردن منظم مدارس سراسر گلستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ۱۰۸ مدرسه در چهار شهرستان غربی استان شامل بندرگز، ترکمن، گیشمان و کردکوی نیز فردا برای رعایت حداکثری نکات بهداشتی و حفظ سلامت دانش‌آموزان تعطیل است ضمن اینکه در سایر مدارس این خطه تشخیص حضور یا غیاب با خانواده دانش آموز است.

استان گلستان ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید دارد.

در پایان انتخابات دور اول حوزه انتخابیه غرب گلستان، عبدالجلال ایری ۲۱ هزار و ۱۸۳ رای و رجب‌محمد آبادی ۱۴ هزار و ۹۸۳ رای به دست آوردند و بدلیل کسب نکردن اکثریت آرا بخت خود را برای رسیدن به کرسی بهارستان امروز جمعه امتحان کردند.

در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱۸ هزار و ۷۳۷ نفر در انتخابات حوزه غرب استان گلستان شرکت کردند که این جمعیت امروز با حدود ۵۰ درصد کاهش کمتر از ۶۰ هزار نفر بوده است.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی شامل ۲ نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، یک نفر رامیان و آزادشهر، یک نفر علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه دارد.

در انتخابات دوم اسفند پارسال ۱۲۹ کاندیدا برای کسب هفت کرسی در ۶ حوزه انتخابیه گلستان خود را در معرض ارزیابی و انتخاب یک میلیون و ۳۳۰ هزار واجد شرایط رای دادن قرار دادند که ۷۱ هزار نفر از رای دهندگان رای اولی بودند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه