ارسال به دیگران پرینت

سازمان سنجش | زمان آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی تغییر کرد

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و رشته های شغلی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. همچنین مقرر شد که به دلیل تعداد زیاد داوطلبان در شهرستان های با جمعیت کمتر و لزوم تعیین حوزه امتحانی برای این شهرستان ها امکان ویرایش برای تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان فراهم شود.


سازمان سنجش   |  زمان آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که قرار بود شهریور ماه برگزار شود، به تعویق افتاد.

 بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دلیل تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و رشته های شغلی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

برای شرکت در آزمون استخدامی قرارداد کار معین دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد ۴۳ هزار و ۳۷۰ نفر ثبت نام کرده اند.

همچنین مقرر شد که به دلیل تعداد زیاد داوطلبان در شهرستان های با جمعیت کمتر و لزوم تعیین حوزه امتحانی برای این شهرستان ها امکان ویرایش برای تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان فراهم شود.

به منظور افزایش حوزه های جدید و ویرایش حوزه امتحانی، تاریخ جدید برای ویرایش اطلاعات آزمون فوق متعاقبا اعلام خواهد شد و این ویرایش برای تغییر حوزه محل آزمون بوده و شامل تغییر رشته_ محل شغلی داوطلبان و ثبت نام جدید نخواهد شد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه