ارسال به دیگران پرینت

آسیب جدی اصناف کرونازده از تعطیلی جلسات هیات عالی نظارت

عضو و سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با طرح این موضوع که چه دلیلی دارد جلسات هیات عالی نظارت پس از روی کار آمدن چند وزیر و دو سرپرست، همچنان تشکیل نشود؟ گفت: از مدتی پیش از دوران وزارت محمد شریعتمداری و رضا رحمانی و نیز دوران دو سرپرست پیشین و فعلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، همچنان هیات عالی نظارت تشکیل جلسه نداده‌ است.

آسیب جدی اصناف کرونازده از تعطیلی جلسات هیات عالی نظارت

 مجتبی صفایی اظهار کرد: ما نباید طوری رفتار کنیم که اصناف گمان کنند به حال خود رها شده‌اند. در حال حاضر به موجب شرایط پیش آمده از شیوع کرونا و دیگر مشکلات و گره‌های اقتصادی اصناف بیش از هر زمان دیگری نیاز به برگزاری این نشست‌ها دارند.

وی با بیان اینکه، دبیرخانه هیات عالی نظارت، مجری مصوبات هیات عالی نظارت است و این هیات از چند سال پیش تاکنون جلسه‌ای تشکیل نداده است، تصریح کرد: پس دبیرخانه هیات عالی نظارت چه مصوباتی را اجرا می‌کند؟ قبل از شیوع بیماری کرونا این جلسات تشکیل نشد و این دوران گذشت؛ اما امروز این سوال مطرح است که آیا مسئولان اقتصادی کشور در شرایط شیوع کرونا، نیازی به تصمیم‌سازی‌های جدید در حوزه اقتصاد خرد نمی‌بینند؟

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران همچنین با بیان اینکه در شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهیم اما هیات عالی نظارت غایب است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تشکیل جلسه هیات عالی نظارت داریم تا به اصناف کمک کنیم اما تعطیلی آن موجب شده که دیگران تصمیماتی برای اصناف بگیرند و در بسیاری از این تصمیمات نظرات اصناف لحاظ نشود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه