ارسال به دیگران پرینت

بازگشت 2 کودک گمشده به آغوش خانواده

رئیس پلیس آگاهی استان شرق استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی وقفه پلیس 2 کودک بعد از 41 روز بی خبری به کانون خانواده بازگشتند.

  بازگشت 2 کودک گمشده به آغوش خانواده

سرهنگ مجید محمدی اظهار داشت : 13 تیر ماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه دو دختر 10 و 5 ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از گذشت چند ساعت بازی کردن در کوچه دیگر به منزل  بازنگشته و گمشده اند با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین های مدار بسته پی بردند که آنها مسافت 3 کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده اند که راننده این خودرو جهت کمک ، آنها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با تلاش پلیس این دوکودک بعد از گذشت 41 روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود پیدا شدند.

او تصریح کرد: والدین این کودکان که از پیدا شدن فرزندانشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند از تلاش های پلیس تشکر و قدردانی کردند.

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه