ارسال به دیگران پرینت

مواد مخدر | 211 نفر قاچاقچی مواد مخدر در گچساران به دام افتادند

جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ۲۱۱ نفر قاچاقچی مواد مخدررا امسال در این شهرستان دستگیر کردند.

مواد مخدر |  211 نفر قاچاقچی مواد مخدر در گچساران به دام افتادند

سرهنگ دوم ارسلان خادمیان روز چهار شنبه درجلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گچساران افزود: تعداد قاچاقچیان دستگیر شده در این شهرستان ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است که میزان کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

خادمیان اظهار داشت: این مواد کشف شده شامل، هرویین، حشیش، شیشه ، تریاک و مواد مخدر صنعتی و سنتی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گچساران متلاشی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰درصد افزایش نشان می دهد.

خادمیان ابراز داشت: پاکسازی محله های مسکونی شهری و پایش تمام روستاها برای پاکسازی مواد مخدر از دیگر اقدامات امسال برای کاهش توزیع و استفاده از مواد مخدر در این شهرستان بوده است.

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: گچساران در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته رتبه اول را در بین شهرستان های هشت گانه استان به خود اختصاص داد.

علی خوان پایه ابراز کرد: این موفقیت با تلاش‌ها و هماهنگی دستگاه‌های متولی امر بویژه ستاد مبارزه با موادمخدر کسب شد.

وی افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر آسیب های جدی در جامعه هستند.

خوان پایه تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در محور مواصلاتی بنادر جنوبی به شمال هر ساله بیشترین کشفیات و امحا موادمخدر در سطح استان در شهرستان انجام می گیرد.

وی افزود: ایجاد اتاق فکر در زمینه آسیب شناسی ناشی از مواد مخدر، شناسایی نقاط قوت و ضعف و استفاده از ظرفیت های صاحب نظران، متخصصان و بخش خصوصی در جهت کاهش آسیب اجتماعی از جمله مواد مخدر ضروری است.

وی اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلاء به مواد مخدر است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه