ارسال به دیگران پرینت

آیین عرفه و اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی شود

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در البرز با اشاره به ممنوعیت برگزاری آیین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در مناطق قرمز کرونا گفت: این آیین‌ها در هیچ کدام از شهرستان‌های استان البرز قابلیت اجرای عمومی نخواهد داشت.

آیین عرفه و اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی شود

ناصر مقدم روز پنجشنبه ۹ مرداد اعلام کرد: با عنایت به نامه استانداری البرز، اولویت برگزاری مراسم عرفه از طریق فضای مجازی بوده و آئین روز عرفه فقط در مناطق سفید برگزار خواهد شد و لذا با توجه به اینکه البرز از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد  این مراسم در هیچ یک از شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: آئین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر فقط در مناطق سفید کشور برگزار می‌شود و برگزاری آن در سایر مناطق ممنوع است.

وی افزود: برقراری تعادل میان انجام مراسم،‌ آئین‌ها و فرائض مذهبی با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان در زمان وقوع بیماری‌های همه گیر در دنیا یکی از حساس‌ترین موضوعات تصمیم گیران بوده که نیازمند تامل و تدبیر خاص است و بر این اساس با توجه به مکاتبه‌ معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این مراسم فقط در مناطق سفید کشور به انجام رسیده و برگزاری آن در سایر مناطق قرمز کرونایی ممنوع است .

ناصر مقدم  بیان کرد: لازم است به منظور حفظ سلامت شهروندان از برگزاری هر گونه مراسم و نماز اعیاد قربان و غدیر در مناطق قرمز پرهیز شود.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه