ارسال به دیگران پرینت

سه عامل مهم در کنترل کرونا

کسانی که ماسک نمی‌زنند جریمه شوند

| عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مردم باید ماسک بزنند، اظهار کرد: به نظر من کسانی که ماسک نمی‌زنند باید جریمه شوند.

کسانی که ماسک نمی‌زنند جریمه شوند

دکتر محرز  با بیان اینکه پیشگیری مهم‌ترین عامل مقابله با کووید 19 محسوب می‌شود، افزود: کسی که ماسک نمی‌زند علاوه بر آسیب رساندن به خودش، به حقوق عموم مردم تجاوز می‌کند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا تاکید داشت: لازم نیست که همه مردم از ماسک جراحی استفاده کنند و ماسک‌های پارچه‌ای – دولایه – جایگزین خوبی هستند.

وی خاطر نشان کرد: «شستن دست» و «استفاده از ماسک» و «رعایت فاصله فیزیکی» سه عامل مهم در کنترل کرونا هستند.

محرز در عین حال با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد از نگرانی مردم در بحران کرونا سوءاستفاده می‌کنند، ادامه داد: هیچ یک از داروهای تولید شده برای کرونا تائیدیه ۱۰۰ درصدی نگرفته‌اند و مردم نباید به خبرهای غیر معتبر و غیر علمی تکیه کنند.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه