ارسال به دیگران پرینت

پلیس راهور | محدودیت های ترافیکی جاده ها در آخر هفته

پلیس راه راهور ناجا طی اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور برای آخر هفته را با هدف افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام کرد.

پلیس راهور  |  محدودیت های ترافیکی جاده ها در آخر هفته

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه امروز تا ساعت ۶ روز شنبه چهارم مردادماه ۹۹ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و برعکس ممنوع می باشد.

البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کرج-چالوس

در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه سوم مرداد ماه ۹۹ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است و تردد کلیه کامیون هاو کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه سوم مرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

براساس گزارش سایت پلیس، اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه