ارسال به دیگران پرینت

ابتلا به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب در اهواز

عضو شورای شهر اهواز از ابتلای مردم به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب خبر داد.

ابتلا به هپاتیت به دلیل تلاقی آب و فاضلاب در اهواز

سرپوش پزشکی - عضو شورای شهر اهواز با بیان این که در ۳۰۱ نقطه شهر با تلاقی آب و فاضلاب مواجه هستیم، اظهار‌کرد: این موضوع سبب ابتلای بعضی از مردم به بیماری هپاتیت آ شده است.

 اولین جلسه علنی شورای شهر اهواز در سال جدید با حضور آیت الله سیدابولحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و منصور کتانباف نصب شهردار اهواز برگزار شد.

محمدرضا ایزدی عضو شورای کلانشهر اهواز در این جلسه ضمن بیان این که حق آلایندگی از صنایع برای شهر اهواز باید اخذ شود، گفت: حق آلایندگی مبلغی در حدود سالیانه ۷۰۰ میلیارد تومان است که باید اخذ شود و نباید اجازه دهیم که این حق پایمال شود.

او به نورپردازی ها در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مردم به علت عدم مطلوبیت نورپردازی در سطح شهر معترض هستند و چنین وضعیتی اصلاً مناسب نیست.

عضو شورای شهر اهواز به مسئله آب شرب اهواز اشاره کرد و اظهار‌کرد: آب شرب اهواز سالم نیست و سیستم فاضلاب مردم را عذاب می دهد.

او با بیان این که در ۳۰۱ نقطه شهر با تلاقی آب و فاضلاب روبرو هستیم گفت: از آنجا که این موضوع سبب ابتلای بعضی از مردم به بیماری هپاتیت آ شده است بنابراین شکایاتی نیز در اینباره و وضعیت فاضلاب ها به دادگاه قدس ارائه شده است.

ایزدی گفت: مردم نباید بیش از این گرفتار آب ناسالم و شرایط موجود باشند و مسوولان مربوطه باید در جهت حل و رفع این مشکلات اقدام کنند.

او ادامه داد: یک سال و نیم قبل که اعلام کردم شهروندان ۱۳ نقطه اهواز در اثر تلاقی آب و فاضلاب به بیماری هپاتیت A گرفتار شده اند در شبکه بی بی سی مطرح شد و متأسفانه فرماندار با بنده تماس گرفتند، خیلی ناراحت بودند که چرا این صحبت ها را بازگو می کنید، هرحرفی را نباید بیان کرد.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه