ارسال به دیگران پرینت

کشف ۸۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک هزار و ۱۹۶ نفر از عوامل مواد مخدر طی سه ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد. و گفت: این افراد شامل قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، نگهدارندگان، حمل‌کنندگان و مشارکت و تولیدکنندگان می‌شود.

کشف ۸۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از میان افراد دستگیر شده خرده فروشان مواد مخدر با ۸۷۱ نفر و معتادان متجاهر با ۲۱۴ نفر بیشترین آمار دستگیری ها را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: همچنین در این مدت ۹۰ دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر توقیف، هشت قبضه سلاح از آنها کشف و ۱۰ باند نیز منهدم شده است.

کشف ۸۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه از کشف ۸۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۷۲ کیلو و ۵۸۰ گرم بوده است ۲۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی یادآور شد: بیشترین مواد کشف شده متعلق به تریاک با ۷۵۲ کیلوگرم بوده که این مقدار کشفیات نیز نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ دلیری ادامه داد: همچنین کشفیات شیشه در سه ماه سپری شده از سال جاری حدود ۱۴.۵ و کشفیات حشیش نیز حدود یک و نیم کیلوگرم بوده است.

این مقام انتظامی در پایان یکی دیگر از اقدامات انجام شده را کشف ۱۴۵ هزار و ۱۷۷ عدد انواع قرص روانگردان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۰۱ درصدی مواجه بوده است.

 

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه