ارسال به دیگران پرینت

آتش سوزی | دستگیری زن آتش‌افروز

زن جوانی که درپی اختلاف با خانواده همسر سابقش خیاطی پدر او را به آتش‌کشیده بوده، دستگیر شد.

آتش سوزی   |  دستگیری زن آتش‌افروز

حوالی ساعت پنج صبح روز ۱۹ فروردین ماه امسال یک فقره حریق مغازه خیاطی در خیابان آیت به سامانه ۱۲۵ و نیز مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل آتش‌نشانی در محل حاضر شده و اقدام به اطفای حریق کردند. همزمان با آنان نیز ماموران کلانتری نارمک در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه در گزارش نهایی علت وقوع حریق مشخص شد که حریق عمدی و با استفاده از بنزین رخ داده است. 

به همین دلیل نیز پرونده‌ای در پلیس تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ماموران به محل رفته و با بررسی میدانی و پرس و جو از اهالی محل متوجه شدند که یکی از همسایگان در همان لحظه وقوع حریق زن جوانی را در حال فرار از محل مشاهده کرده است. 

در همین راستا نیز کارآگاهان اقدام به تحقیق دوباره از شاکی کرده و در جریان آن متوجه شدند که عروس این فرد اخیرا از پسرش جدا شده و درپی همین موضوع نیز دارای اختلاف خانوادگی با وی هستند.

 

با کسب این اطلاعات ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم،  متهم اصلی پرونده به نام هما را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی او را دستگیر و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه به مقر انتظامی منتقل کردند که این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه و بی‌اطلاع از موضوع نشان دهد اما با مشاهده اسناد و ادله لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد. این زن دلیل کارش را اختلافات خانوادگی و دعوایش با همسر سابقش اعلام کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد با اعتراف صریح متهم، او به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه