ارسال به دیگران پرینت

سینما | سینماها در اول تیرماه بلاتکلیف ماندند

عدم پاسخگویی مدیران سینمایی تا پایان ساعات کاری آخرین روز خردادماه وضعیت اکران سینماها را برای فردا نامعلوم کرده است

سینما | سینماها در اول تیرماه بلاتکلیف ماندند

قرار بود آغاز تیرماه همزمان باشد با اکران دو فیلم جدید سینمایی خوب بد جلف 2 و شنای پروانه. اما اتفاقاتی باعث شد تا این دو فیلم از اکران خود انصراف دهند و پرده سینما از نمایش دو فیلم بفروش خود خالی بماند.

البته در کنار این دو فیلم فیلم‌های باقی مانده از اکران اسفندماه در سینماها باقی خواهند ماند. اما خبری که امروز منتشر شد مبنی بود بر اینکه فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و با پخش خانه فیلم آمادگی اکران خود را به جای این دو فیلم سینمایی دارد.

امروز بیشتر اعضای تصمیم‌گیرنده اکران سینماها مانند معاونت نظارت و مدیر نظارت بر پخش، برخی از اعضای شورای صنفی نمایش، برخی از سینماداران و... در جلسه‌ای در سازمان سینمایی در حال تصمیم‌گیری درباره این موضوع مهمند و عموماً از پاسخ‌گویی به تماس‌های خبرنگاران خودداری کردند و یا با تماس تنها اشاره کردند که در جلسه‌اند و یا گفته‌اند که هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

 با ارسال پیامک به مدیر خانه فیلم همان خبر آمادگی اکران فیلم را دریافت کرد. البته در برخی از رسانه‌ها شایعه حتمی شدن اکران این فیلم به جای خوب بد جلف 2 به عنوان فیلم کمدی نیز گفته شده است.

فیلم سینمایی خروج نیز که برای نمایش از ابتدای تیرماه اعلام آمادگی کرده است احتمال دارد که در کنار این فیلم بتواند وارد چرخه اکران فیلم‌های سینمایی شود. فیلم طلا نیز به عنوان دیگر فیلم اکران آنلاین و سینماماشین نیز گزینه دیگر برای اکران فیلم سینمایی است.

حتی یکی از مدیران سینمایی گفته است که حیات سینما در خطر است و در صورتی که فیلم‌های جدید در سینما اکران نمی‌شوند پیشنهاد اکران فیلم‌های خارجی را داده است.

تا این ساعت خبر رسمی و قطعی برای اکران فیلم‌های فردا اعلام نشده است و باید منتظر بود و دید که مراجع رسمی در این باره چه نظری خواهند داد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه