ارسال به دیگران پرینت

کرونا| کرونا در یک عروسی 57 نفر را درگیر کرد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در پی برگزاری مراسم عروسی در شهر گروک سیریک خوشه ۵۷ نفر از ابتلا به کرونا ایجاد شد.

کرونا| کرونا در یک عروسی 57 نفر را درگیر کرد

تا روز گذشته با جان باختن ۱۳ نفر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان، شمار مجموع جان‌باختگان به ۱۴۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه جان‌باختگان از شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم هستند، تصریح کرد: ۱۲ نفر از جان‌باختگان آقا و یک نفر خانم است و ۴۰ درصد از جان‌باختگان بدون سابقه بیماری زمینه‌ای هستند که جوان‌ترین جان‌باخته ۳۷ و پیرترین آن‌ها ۸۷ ساله بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: اکنون ۱۸۴ بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌اند که از این شمار ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۰ نفر نیز وخیم است.

دکتر نوروزیان با اشاره به اینکه به‌غیراز بوموسی وضعیت تمامی شهرستان‌های هرمزگان قرمز است، اظهار کرد: مردم از مصرف خودسرانه داروی دگزامتازون برای پیشگیری از بیماری کرونا پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه در پی برگزاری مراسم عروسی در شهر گروک سیریک خوشه ۵۷ نفر از ابتلا به کرونا ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در بخش جغین شهرستان رودان هم حضور یک فرد مبتلا در یک جمع تاکنون موجب ابتلای ۲۵نفر شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان گفت: مردم از برگزاری مراسم عروسی عزا و دورهمی پرهیز کنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه