ارسال به دیگران پرینت

قیمت نان در بندرلنگه افزایش یافت

براین اساس قیمت جدید هر قرص نان لواش و تافتون سهمیه ای با وزن چانه ۱۸۰ گرم سه هزار ریال، نان بربری فانتزی آزادپز با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۱۹ هزار ریال و نان سنگک ساده آزاد پز با وزن چانه ۶۵۰ گرم ۱۹ هزار ریال می‌باشد.

قیمت نان در بندرلنگه افزایش یافت

فرماندار بندرلنگه گفت: درجهت حمایت از واحدهای نانوایی، قیمت انواع نان در نانوایی‌های سهمیه پز دولتی و آزادپز این شهرستان افزایش یافت.

علی نیکویی شامگاه پنجشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان افزود: افزایش قیمت نان در بندرلنگه در راستای اجرای دستورالعمل جدید شورای آرد و نان استان هرمزگان با چند درصد افزایش و با لحاظ وزن چانه صورت می‌گیرد.
وی بیان داشت: براین اساس قیمت جدید هر قرص نان لواش و تافتون سهمیه ای با وزن چانه ۱۸۰ گرم سه هزار ریال، نان بربری فانتزی آزادپز با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۱۹ هزار ریال و نان سنگک ساده آزاد پز با وزن چانه ۶۵۰ گرم ۱۹ هزار ریال می‌باشد.
فرماندار بندرلنگه اظهارداشت: براساس تقاضای مشتری برای استفاده از کنجد در نان سنگک قیمت آن افزایش می‌یابد.
نیکویی یادآورشد: با تغییر وزن نان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد که شهروندان باید به این مساله توجه داشته باشند اما وزن این نرخ‌ها مصوب شده و مقابل نانوایی‌ها نصب می‌شود.
وی بیان داشت: افزایش هزینه‌ها در سال‌های گذشته و ثابت ماندن قیمت نان سبب  زیان نانوایان شهرستان شده بود که کارگروه آرد ونان با افزایش نرخ نان، بدنبال افزایش کمی و کیفی آن در شهرستان است.
رییس کارگروه آرد و نان شهرستان بندرلنگه تاکیدکرد:نظارت‌ بر واحدهای نانوایی به منظور بررسی و کنترل کیفیت و کمیت نان با همکاری کارشناسان کارگروه کیفیت نان شهرستان در سه مقطع صبح، ظهر و عصر از سوی اتحادیه آرد و نان انجام می‌شود و با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی برخورد می‌شود.
نیکویی خطاب به اعضای کارگروه آرد ونان شهرستان گفت: باید در این ایام نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بر اساس آنچه که از سوی ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ شده، به صورت ویژه و مستمر بر واحدهای نانوایی اعمال شود.
۱۳۹ واحد نانوایی در شهرستان بندرلنگه  فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۳۱ واحد یارانه ای و ۸ واحد نیز آزادپز هستند.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه