ارسال به دیگران پرینت

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت موبایل‌ در پایتخت

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای با 100 فقره سرقت در محدوه شمال تهران خبر داد.

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت موبایل‌ در پایتخت

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی با اعلام این خبر گفت : بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت گوشی به پایگاه یکم ارجاع شد. وی افزود:

محتویات پرونده حکایت از آن داشت، بیست‌وهشتم اسفند ماه ماموران گشت کلانتری 101 تجریش هنگام گشتزنی مشاهده می‌کنند تلفن‌همراه خانمی که در حال مکالمه بوده توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قاپیده شد و سارق با مشاهده گشت انتظامی کلانتری سوار بر ترک موتورسیکلت شده و به‌همراه راکب متواری شدند. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: در تعقیب وگریز پلیسی ترک‌نشین موتورسیکلت به‌نام «ناصر» دستگیر و از دست وی یک دستگاه گوشی سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف می‌شود، ولی راکب موتورژسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال می‌یابد و در بازجویی‌های پلیسی به 100 فقره سرقت گوشی در محدوه‌های قیطریه، الهیه، فرشته و اندرزگو معترف می‌شود. وی افزود: «ناصر» در ادامه اظهارات خود اعلام داشت، تمامی سرقت‌ها را با کمک یکی از دوستانش به‌نام «مجید انجام داده است و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی، «مجید» را در بیست‌ویکم اردیبهشت ماه در حوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه یکم انتقال می‌دهند.

سرهنگ شریفی ابراز داشت: «مجید» پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول همدستی با «ناصر» به کارآگاهان گفت: حدود 4 ماه است که با همکاری یکدیگر موبایل‌قاپی می‌کنیم و با پرسه‌زدن در خیابان اشخاصی که در حال مکالمه هستند و توجهی به اطراف ندارند گوشی‌شان سرقت و به سرعت از محل دور می‌شدیم و موبایل‌های مسروقه را به‌صورت دستفروشی به قیمت پایین به رهگذران می‌فروختیم و از مجموع سرقت‌ها حدود 2 میلیارد ریال به‌دست آورده‌ایم» .

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی 30 تن از مالباختگان پرونده به‌همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه