ارسال به دیگران پرینت

افرادی که برای خوش‌گذارنی موبایل می‌دزدیدند دستگیر شدند

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان گوشی قاپ با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

افرادی که برای خوش‌گذارنی موبایل می‌دزدیدند دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"گفت: پانزدهم فروردین ماه مرد جوانی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن تلفن همراه اش توسط چهار سارق حدودا ۲۰ ساله با دو دستگاه موتورسیکلت به کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام شکایت کرد.

وی افزود: پرونده با موضوع سرقت گوشی قاپی تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت، روز سرقت در تقاطع اتوبان رسالت و مدرس منتظر یکی از دوستان بودم که دو دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شده و در یک آن تلفن من را که در حال مکالمه بودم سرقت کرده و متواری می‌شوند.

سرهنگ دستخال تصریح کرد: کارآگاهان در سیر مراحل تحقیقات پلیسی خود با دریافت ۵ فقره پرونده سرقت موبایل قاپی دیگر که به این شیوه انجام شده است روبرو شدند و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد شکات اظهارت مشابه داشتند که با جمع بندی اطلاعات یافتند سرقت‌ها توسط یک باند حرفه‌ای در حال انجام است.

وی ابراز داشت: کارآگاهان به دنبال اظهارات مال باختگان با مراجعه به محل‌های سرقت و تحقیقات میدانی چهره یکی از سارقان را شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی هویت اصلی وی را به نام کامران ۲۲ ساله دارای ۳ فقره سابقه کیفری در جرائم سرقت شناسایی کردند.

پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده دستور دستگیری سارق صادر شد که در مورخه بیستم اردیبهشت ماه طی یک عملیات پلیسی سارق در مخفیگاه اش در محدوده جنوبی تهران دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل شد.

این مقام پلیسی اظهار کرد: سارق سابقه دار به کارآگاهان گفت، من در حدود ۵ ماه است در محدوده‌های خیابان‌های مرکزی شهر به همراه برادرم و دونفر از بچه محل هایم اقدام به سرقت موبایل رهگذران می‌کردیم و پس از سرقت، گوشی‌های مسروقه را در محدوده‌های خیابان مولوی و شوش به مالخر به قیمت ناچیزی می‌فروختم و پول حاصله را صرف خوش گذرانی می‌کردیم.

سرهنگ دستخال در پایان گفت: به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دیگر همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه دستگیر و با قرار قانونی صادره برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه سوم پلیس آگاهی هستند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه