ارسال به دیگران پرینت

شلی لوثر بابت باز کردن سالن یک هفته حبس و پرداخت هفت هزار دلار جریمه محکوم شد.

مالک یک سالن آرایش در دالاس آمریکا که علیرغم صدور چندین حکم از سوی دادگاه آرایشگاه خود را نبست این هفته به دادگاه رفت و به یک هفته حبس و پرداخت هفت هزار دلار جریمه محکوم شد. این خانم که شلی لوثر نام دارد به سرپیچی عمدی از دستور دولت برای فاصله گذاری اجتماعی محکوم شد و وقتی در دادگاه حاضر شد اظهار داشت که از این کار نه اظهار تاسف می کند و نه پشیمان است. قاضی به او گفته بود که اگر عذرخواهی کند حاضر است از تخلف او سرپیچی کند.

شلی لوثر بابت باز کردن سالن یک هفته حبس و پرداخت هفت هزار دلار جریمه محکوم شد.

به همین خاطر نیز قاضی خانم لوثر را به یک هفته زندان به خاطر نقش قوانین موقتی منع فعالیت اقتصادی در دوران قرنطینه و همچنین پرداخت پانصد دلار بابت هر کدام از روزهایی که آرایشگاه باز بوده محکوم کرد. او در دادگاه به قاضی گفت چنین گفت:

من احترام زیادی برای دادگاه و قانون قائل هستم. هیچگاه در این جایگاه قرار نگرفتم و دوست ندارم که دوباره این اتفاق برای من رخ بدهد. اما وقتی من را به خودخواهی متهم می کنید باید با شما مخالفت کنم چون مجبورم که بچه هایم را سیر کنم. این کار خودخواهی نیست. آرایشگرهایی در سالن من کار می کنند که آنها هم باید بچه هایشان را سیر کنند و حالا گرسنه هستند. پس اگر فکر میکنید که قانون مهم تر از سیر کردن بچه های من است در تصمیم خود راسخ باشید اما من قرار نیست که سالن خودم را تعطیل کنم.

آرایشگر آمریکایی

دادگاه ایالتی آمریکا اما اعلام کرده که کارکنان خانم لوثر با ادامه فعالیت خود و تعامل با مشتری ها قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را زیر پا گذاشته اند.  لوثر در پاسخ به این اتهامات گفت که مرتبا سالن را تمیز می کرده و اصول بهداشتی را رعایت می نموده است. در هر حال استدلال های این خانم آرایشگر موثر واقع نشد و او به زندان فرستاده شد.حالا خبر رسیده که دادستان کل تگزاس نامه ای برای قاضی دالاس ارسال کرده و از او درخواست نموده که این خانم را که حاضر به عذرخواهی نشد آزاد نماید. ظاهرا قاضی نیز با این درخواست موافقت کرده و پاتریک دن شهردار Lieutenant نیز قبول کرده که جریمه این خانم را بپردازد. آقای شهردار حتی گفته است که اگر این خانم آزاد شود حاضر است به جای او به حصر خانگی برود.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه