ارسال به دیگران پرینت

مشمولان غایب امکان اشتغال در سازمان‌های دولتی و خصوصی ندارند

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایبی که وضع خدمتی خود را تعیین تکلیف نکنند، امکان اشتغال به کار در سازمان‌ها و کارگاه‌های دولتی و خصوصی را ندارند.

مشمولان غایب امکان اشتغال در سازمان‌های دولتی و خصوصی ندارند

۵۵آنلاین :

سردار رحمان علیدوست اظهار داشت: مشمولان غایبی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند برابر مواد ۵۸ و ۶۲ قانون خدمت وظیفه عمومی با تشدید محدودیت‌ها و محرومیت‌های اجتماعی همچون عدم برخورداری از تسهیلات دولتی و اشتغال به کار در سازمان‌ها و کارگاه‌های دولتی و خصوصی و ... مواجه می‌شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ادامه داد: کارفرمایان کارخانه ها، کارگاه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه‌های دولتی و خصوصی که مشمولان غایب را به کارگیری کرده اند، برابر ماده ۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان برخورد و برابر ماده ۶۳ مکرر همین قانون، برای اعمال مجازات تعیین شده به دستگاه‌های قضایی معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: براساس ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، مجازات در نظر گرفته شده برای این دسته از افراد برای بار اول پرداخت هزینه سالانه یک سرباز به مبلغ حدود ۱۳۰ میلیون ریال و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز محاسبه و اخذ می‌شود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه