ارسال به دیگران پرینت

جریمه ۴۴۲ میلیون ریالی فروشنده اسباب بازی در اردبیل

علی رحیمی آذر روز شنبه افزود: با شکایت شاکی خصوصی و نظرکارشناسان صنعت، معدن و تجارت اردبیل پرونده صنفی این فرد متخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه چهارم بدوی ارجاع شد.

جریمه ۴۴۲ میلیون ریالی فروشنده اسباب بازی در اردبیل

۵۵آنلاین :

وی اظهار داشت: پس از رسیدگی و احراز تخلف، این فرد به علت گرانفروشی و فروش اسباب بازی غیراستاندارد و تقلب به مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۸۰۰ ریال و همچنین از بابت قاچاق بودن اسباب‌بازی‌های مکشوفه به مبلغ هفت میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۵۰ ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های سیستم قضایی است.

رحیمی آذر با بیان اینکه هیچ صنفی حق افزایش قیمت به بهانه گران شدن نرخ بنزین را ندارد، اضافه کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها تخلف بوده و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشدید نظارت و بازرسی‌های مستمر و مداوم بر فعالیت‌های صنفی خبر داد و گفت: مردم هرگونه سوء استفاده احتمالی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را گزارش کنند.

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه