ارسال به دیگران پرینت

وجود کیک حاوی قرص‌های مشکوک در استان قزوین تکذیب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مشاهده قرص‌های مشکوک و آلوده در کیک‌های توزیع‌شده در سطح استان وجود ندارد و کاملاً تکذیب می‌شود.

وجود کیک حاوی قرص‌های مشکوک در استان قزوین تکذیب شد

۵۵آنلاین :

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به عدم وجود هرگونه کیک حاوی قرص‌های مشکوک در استان قزوین تصریح کرد: توزیع هرگونه کیک‌ آلوده به قرص مشکوک در استان تکذیب می‌شود و تاکنون گزارشی مبنی بر مشاهده قرص‌های مشکوک و آلوده در کیک‌های توزیع‌شده در استان وجود ندارد.

وی افزود: انتشار تصاویر کیک‌های حاوی قرص در سطح کشور سبب بروز نگرانی در بین خانواده‌ها شده است، از مردم می‌خواهیم از انتشار شایعه در فضای مجازی جلوگیری کنند چراکه تاکنون هیچ موردی از این کیک‌ها در استان قزوین مشاهده نشده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه بازرسی، بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأکید شده است که نظارت‌ها و بازرسی‌ها را بیشتر کنند تا مردم دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: مردم به‌هیچ‌وجه نگران نباشند، ضمن اینکه هوشیار بوده و نسبت به موارد بهداشتی و کنترلی کودکان و خردسالان حساس باشند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه